Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Умови прийому товару Товар має бути: - новим, без ознак використання; - у заводській упаковці з усіма ярликами та пломбами; - у повній комплектації. Відмова від товару без об’єктивних причин У випадку, якщо покупець відмовляється від товару, який повністю відповідає опису, є новим, без пошкоджень і укомплектованим згідно із замовленням, але рішення про повернення ґрунтується виключно на його особистих уподобаннях («не підійшло», «передумав», «очікував інше» тощо), магазин залишає за собою право: - утримати з покупця всі фактичні витрати, пов’язані з обробкою замовлення; - включити в ці витрати вартість доставки, а також витрати на рекламу та просування (комісії маркетплейсів); Повернення коштів здійснюється за мінусом зазначених витрат. Повернення коштів Гроші повертаються на банківську картку, вказану покупцем, у день отримання та перевірки повернутого товару.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.